viernes, 27 de mayo de 2016




                LA PUBLICITAT

      1. Explica el que és la publicitat.
 La publicitat és una activitat comunicativa encaminada a aconseguir uns objectius dintre de la comercialització, procés de posar un producte en venda utilitzant el màrqueting, tècnica de conèixer el mercat, i així mitjançant canals de difusió, difondre missatges de promoció del producte a comercialitzar.


      2. Tipus de publicitat.


 1. Publicitat subliminal: Utilitza estímuls que no percebem conscientment però que poden influir en la nostra conducta, amb la finalitat d'induir-nos a comprar el producte i ser-ne seguidors.

 2. Publicitat interactiva: Consisteix en l’ús de mitjans interactius per incentivar i influir en la decisió de compra dels consumidors.

  3. Publicitat associativa: En aquesta publicitat no hi ha missatge subliminal, ja que totes les imatges són perfectament percebudes per l’espectador. Associen tòpics amb els anuncis.

 4. Publicitat per emplaçament: És una tècnica publicitària que utilitza marques o símbols sense mencionar directament el producte en espais no publicitaris. 


 5. Publicitat a Internet: Internet ha portat amb ell mateix mètodes de publicitat molt eficaços,


      3. Estratègies de la publicitat.
 Una estrategia de publicidad se puede definir como un programa de acción que ayuda a vender determinados productos a los consumidores. Hay casi tantas diferentes estrategias de publicidad como productos que publicitar, y cada compañía sigue sus propios planes estratégicos únicos. No obstante, todas las formas de estrategia publicitaria siguen algunos principios básicos.


      4. Publica al teu blog un anunci de televisió i un anuncio de revista. Explica'ls. Missatges amagats?


      



      5. Creus que es diuen mentides als anuncis publicitaris? Per què? Justifica la teva resposta.
si ,i  moltes

No hay comentarios:

Publicar un comentario